Scrubidoo and the cosmetogang
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


forum de cosmétiques
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

 

 Honeysuckle sweet tea

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
sophienet
Admin
sophienet


Messages : 2166
Date d'inscription : 19/12/2010

Honeysuckle sweet tea Empty
MessageSujet: Honeysuckle sweet tea   Honeysuckle sweet tea EmptyDim 5 Juin - 10:53

Honeysuckle sweet tea 390524Honeysucklesweettea1
*Due to the unforeseen closing of one of my suppliers, I've had to shift a few ingredients. If you ordered a sample of this scent before 3/3/11, you may want to resample. If so, contact me and we'll work something out.*
There's a certain quality to the air in the Deep South. For a few hours in the morning, before it turns to pea soup, Southern air is sweet, balmy, and heavy enough that you can feel its silky touch on your skin. This scent is my attempt to capture the old-timey sensuality of a dewy brow, a cotton sundress clinging to humid curves, and a cold glass of sweet tea. It's funny, I never cared for sweet tea when I lived in the south, but ever since I left it's the thing I turn to when nostalgia gets hold of me.

This fragrance blends deep, rich black tea with sweet, summery honeysuckle and a base of golden honey for a final product that radiates warmth, softness, and femininity.
Revenir en haut Aller en bas
lilika

lilika


Messages : 133
Date d'inscription : 20/12/2010

Honeysuckle sweet tea Empty
MessageSujet: Re: Honeysuckle sweet tea   Honeysuckle sweet tea EmptyMer 15 Juin - 19:44

J'aime beaucoup beaucoup!
On sent bien le miel (surtout dans le coeur) avec une touche fleurie et un petit côté thé (j'avais peur qu'il soit trop présent).
A retester sur une journée mais je sens que je vais avoir envie de l'avoir en grand Smile
Revenir en haut Aller en bas
sophienet
Admin
sophienet


Messages : 2166
Date d'inscription : 19/12/2010

Honeysuckle sweet tea Empty
MessageSujet: Re: Honeysuckle sweet tea   Honeysuckle sweet tea EmptySam 10 Sep - 16:43

Tout pareil que lilika!!! Je suis fan, il va me le falloir en grand absolument! Twisted Evil
Revenir en haut Aller en bas
Daphnir

Daphnir


Messages : 1779
Date d'inscription : 17/12/2010
Age : 50

Honeysuckle sweet tea Empty
MessageSujet: Re: Honeysuckle sweet tea   Honeysuckle sweet tea EmptyDim 11 Sep - 10:29

Rhooo, il me tente carrément celui-ci !
Je crois que j'adore le miel en parfum !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Honeysuckle sweet tea Empty
MessageSujet: Re: Honeysuckle sweet tea   Honeysuckle sweet tea Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Honeysuckle sweet tea
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Sweet Box --
» Sweet Cherry Pie
» Sweet Potato Pie
» The Sweet Trade
» The Sweet Trade

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Scrubidoo and the cosmetogang :: Wiggle-
Sauter vers: