Palma
| Sujet: Squeaky Shampoo Mer 30 Mar - 21:13 | |
| Squeaky is a clean-rinse, paraben free, biodegradable and gentle clarifying shampoo. Leaves hair soft and silky, full of bounce! No harsh SLS, no yucky smell or parabens. Our clarifying shampoo provides generous lather that gently cleans your hair without stripping the cuticle. Available in 4.5oz & 10oz bottles. "Sodium Lauryl Sulfate/Sodium Laureth Sulfate: These cheap, harsh detergents, used in shampoos for their foam-building properties, are also used in car washes, as garage floor cleaners, and as engine degreasers. They are often derived from petroleum and can cause eye irritation, scalp irritation, and tangled hair." ~onesta | |
|
Palma
| Sujet: Re: Squeaky Shampoo Mer 30 Mar - 21:14 | |
| Il faut beaucoup émulsionner pour avoir la sensation de laver. je dirais "sans plus". Se rince facilement, peut être pas trop adapté à des cheveux secs, je ne l'ai pas trouvé très doux. | |
|
bonnie
| Sujet: Re: Squeaky Shampoo Jeu 21 Juil - 11:55 | |
| moi il m'a redonné du volume mais il faut il est vrai l'émulsionner avant de s'en servir..; je le dilue maintenant avant de passer sous la douche, et ainsi économie en plus.. pas besoin d'AS ensuite... | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Squeaky Shampoo | |
| |
|