sophienet Admin
| Sujet: Djuna----- Sam 28 Mai - 19:12 | |
| This one took me completely by surprise. I've got a handful of scents that have been ready and awaiting release for some time, but this one popped into existence quite suddenly, and I couldn't bear to wait. I was going to name this Candice, after a girl I knew a long time ago who wore fabulous vintage in a town that never understood and always smelled of sweetened sandalwood. When I remembered how she shared my loved of Anais Nin, the name Djuna lept out at me and stuck. This scent is creamy yet earthy, and deeply sensous in a quiet, warm way. I've enriched smooth sandalwood with hints of spicy rose, peach blossom, and bergamot, with just a touch of honey added for extra sex appeal. | |
|
tytmary
| Sujet: Re: Djuna----- Dim 29 Mai - 14:16 | |
| | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Djuna----- Sam 4 Juin - 14:08 | |
| Olala celui là aussi il sent trop trop bon, je sais plus lequel essayer!!! | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Djuna----- Dim 5 Juin - 18:03 | |
| Je sens pas du tout le côté boisé une fois sur la peau, par contre le côté crémeux carrément. Un peu trop même.... | |
|
tytmary
| Sujet: Re: Djuna----- Mar 7 Juin - 19:31 | |
| ok donc je veux pas alors! | |
|
lilika
| Sujet: Re: Djuna----- Mer 15 Juin - 21:39 | |
| J'aime vraiment bien aussi celui-là! Il sent la papeterie à la pêche, il a un côté crémeux mais c'est pas trop écoeurant à mon gout (bien moins que ce que Apricot Vanilla promet d'être!!!) Il garde un côté boisé voir poudré sur moi, sans doute ce que j'interprete comme le côté papier A tester sur une journée entière (là ça fait un peu moins d'une heure) Décidemment, ils s'annoncent bons ces wiggles... | |
|