sophienet Admin
| Sujet: Song of songs perfume collections Mar 26 Juil - 2:03 | |
| The Arcana Song of Songs Perfume Oil Collection features two fragrances. You may choose your scent selection below. Click here to view matching soap fragrances. Honey and MilkHoney and milk are under thy tongue. The scent of honeycomb, sweet cinnamon, cream, emmer, nutmeg, peppercorns, and barley. A Thread of ScarletThy lips are like a thread of scarlet. Exotic tuberose, lavender, fresh lime, pomegranate, gardenia, lily of the valley, heady jasmine, and red currant. | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections Ven 2 Mar - 10:19 | |
| J'ai finalement pris a thread of scarlet, j'avais un peu peur de la lavande mais je suis vraiment agréablement surprise! La lavande ne domine pas du tout, il est fleuri, fruité et sucré: un mélange gardenia/jasmine/cassis surtout! J'ai l'impression d'y sentir de la vanille aussi, pourtant j'en vois pas dans la description.. En tout cas c'est une merveille ce petit parfum!! Je crois que c'est mon préféré de ma commande! (et pour l'instant toute ma commande me plaît!!!) | |
|
agakura
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections Ven 2 Mar - 23:35 | |
| Le mélange jasmin/cassis doit être pas mal !! | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections Lun 5 Mar - 9:48 | |
| Décidemment je l'adore a thread of scarlet! Dire que j'ai hésité puis renoncé à chaque commande à cause de la lavande Il est vraiment très doux et très réconfortant! | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections Jeu 8 Mar - 19:21 | |
| En plus il tient trèèèès bien! Une merveille je vous dis! | |
|
Bella2811
Messages : 766 Date d'inscription : 02/01/2011 Age : 37 Localisation : Alsace
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections Ven 9 Mar - 12:40 | |
| | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Song of songs perfume collections | |