Scrubidoo and the cosmetogang
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

forum de cosmétiques

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
Voir le deal
35 €

Oregon - The Clockwork Kumquat

5 participants
AuteurMessage
Palma

Palma

Oregon - The Clockwork Kumquat Empty
MessageSujet: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat EmptyVen 17 Déc - 22:00

Oregon - The Clockwork Kumquat OregonTo me Oregon has always been like the Uranus of American states, eccentric but with gravitas. One of a kind. Bracing but weirdly enchanting. They say "go away" but I think they mean stick around. Kumquat, something very smooth and foody, very old and very good patchouli (but just a drop) and a super secret ingredient which would have you shaking your head and saying "hunh?" so I won't tell you what it is. But honestly, this is the most curious and compelling combination since Lucy and Desi. Strangely sexy as well, so if you like to be thought of as being strangely sexy, this is the blend for you. The picture is of the meadowlark, which is the state bird of Oregon, it was by Audubon. Fruity, foody, gourmand, sweet.USA.

permanent
Revenir en haut Aller en bas
tytmary

tytmary

MessageSujet: Re: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat EmptyMar 21 Déc - 0:34

Spécial. Orange, kumquat (ça foit etre ça que j'aime pas), trop sucré...
Nanane

Nanane

MessageSujet: Re: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat EmptyMer 26 Jan - 21:43

Je ne sais pas ce que ça sent mais ça pue! Very Happy
Bettyblue
Admin
Bettyblue

MessageSujet: Re: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat EmptyMer 26 Jan - 22:40

ah bah au moins c'est clair lol! J'adore!
https://scrubidoo.forumactif.fr
Bella2811

Bella2811

MessageSujet: Re: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat EmptyJeu 1 Déc - 14:58

Heureusement pour mon portefeuille, je crois que je n'aime pas celui là non plus. Le côté orange est sympa mais l'odeur bizarre en arrière fond (biscuit?) ne passe pas.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Oregon - The Clockwork Kumquat   Oregon - The Clockwork Kumquat Empty

Oregon - The Clockwork Kumquat
Page 1 sur 1