Palma
| Sujet: Atropos' Slip Sam 28 Sep - 21:57 | |
| Here are those who betrayed their guests for a variety of reasons: personal, familial, patriotic, or on a bent whim. This was considered such a huge moral crime that sometimes the souls of the sinners would hurl into hell before Atropos had time to cut the thread of their life...before they were even dead! A varieties of guile had to be employed to effect the end result and here is a great opportunity for Possets to show its justifiably famous way with the foody fragrances. A truly special treat of delicious yellow candies dripping in butter, like home-made candy corn, combined with a cookie treat the likes of which you have only tasted once...more candy than cookie. The idea here is toasted and enhanced sweets. Classic Possets and set to beguile. | |
|
Palma
| Sujet: Re: Atropos' Slip Jeu 10 Oct - 17:51 | |
| A vue de nez je trouve qu'il sent noël.
Impossible à décrire... Je n'y sens pas le bonbon, encore moins le beurre. Je le trouve même plutôt sec presque résineux. | |
|
Daphnir
| Sujet: Re: Atropos' Slip Mer 5 Mar - 1:01 | |
| Bon ben, le slip d'Atropos, il est pas pour moi en fait ! Moi, au flacon, j'y sentais tout ce qu'elle disait !!! (pour une fois) le beurre (surtout le beurre) et les bonbons oui ! Mais alors sur moi, il devient fort, mais fort ! C'est le côté "toasted" qui prend le dessus et ça fait pas semblant !!! | |
|
Palma
| Sujet: Re: Atropos' Slip Mer 5 Mar - 10:30 | |
| Mince... tu as essayé juste sur du tissus ou en scent. ça me fait ça avec Banana cream pie. | |
|
Daphnir
| Sujet: Re: Atropos' Slip Mer 5 Mar - 11:21 | |
| je vais tester oui ! | |
|