Scrubidoo and the cosmetogang
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


forum de cosmétiques
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

 

 Shampoo - LEMON TEA TREE

Aller en bas 
AuteurMessage
Palma

Palma


Messages : 3932
Date d'inscription : 17/12/2010
Age : 55

Shampoo - LEMON TEA TREE Empty
MessageSujet: Shampoo - LEMON TEA TREE   Shampoo - LEMON TEA TREE EmptyJeu 27 Déc - 15:10

Shampoo - LEMON TEA TREE 300Desert Essence Organics Lemon Tea Tree Shampoo is a gentle but effective cleansing system based on sugar and coconut oil. Organic oils help to remove excess oil and build-up so that hair is clean and manageable.

Leptospermum Petersonii Oil: A species of Tea Tree Oil that retains the antiseptic qualities of traditional Tea Tree but smells like lemons.

Organic Tea Tree Leaf Oil: High-quality Australian Tea Tree Oil provides antiseptic qualities.

Organic Jojoba Seed Oil: Rapidly penetrates the scalp and hair shaft to loosen and dissolve excess oil and build-up.

100% Vegan
Wheat & Gluten Free
No: Parabens, Sodium Lauryl/Laureth Sulfates, phthalates, artificial fragrances or color, silicones, EDTA, glycol or petroleum based ingredients.
Cruelty Free and Biodegradable: No animal testing of raw materials or finished product. No phosphates.
Revenir en haut Aller en bas
Palma

Palma


Messages : 3932
Date d'inscription : 17/12/2010
Age : 55

Shampoo - LEMON TEA TREE Empty
MessageSujet: Re: Shampoo - LEMON TEA TREE   Shampoo - LEMON TEA TREE EmptyJeu 27 Déc - 15:11

Davantage destiné aux cheveux gras. J'ai été un peu déçue par la légère odeur de tea tree qui gâche à mon avis le citron. Il sera pour mes hommes quand ils auront fini leur Cattier.
Revenir en haut Aller en bas
 
Shampoo - LEMON TEA TREE
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» christmas tree
» Italian Lemon Shampoo
» Shampoo - Red Raspberry
» Shampoo - Jojoba
» Squeaky Shampoo

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Scrubidoo and the cosmetogang :: Desert Essence-
Sauter vers: