Palma
| Sujet: Maggie---- Ven 17 Déc - 21:23 | |
| Maggie is the perfect tortoiseshell cat. Her coat is all the most beautiful hues and it reminds me of s'mores. Well, Maggie the fragrance smells just like....s'mores, home-made s'mores with great dark high-toned chocolate, fancy snooty marshmallows and, well, the only kind of graham crackers you should use (the kind you get in the supermarket but they are oh, so good). Yep, that's what Maggie smells like. It's the kind of s'mores you dream about. They are perfect, just like Maggie. Maggie is the Possets® virtual store cat and, of course, her fragrance takes a place of honor. Sweet, chocolate, childlike and playful foody, gourmand. Kitty. permanent | |
|
Palma
| Sujet: Re: Maggie---- Mar 28 Déc - 19:05 | |
| chocolat, praline et trois tonnes de sucre roux ! une horreur | |
|
Daphnir
| Sujet: Re: Maggie---- Ven 21 Jan - 22:50 | |
| Tu exagères ! Bon, effectivement c'est très foody ! Et c'est très bien réussi dans le genre : une gaufrette au praliné, ni plus, ni moins ! | |
|
sophienet Admin
| Sujet: Re: Maggie---- Sam 22 Jan - 1:08 | |
| Même pour moi c'est un peu too much Beaucoup trop foody. Autant directement se rouler dans du praliné | |
|
Daphnir
| Sujet: Re: Maggie---- Sam 22 Jan - 19:14 | |
| Mais oui ! Transformons-nous en truffes ! | |
|
clemce76
| Sujet: Re: Maggie---- Mar 25 Jan - 23:25 | |
| Décidément je vais finir par croire que j'aime tout ce que vous n'aimez pas et pourtant d'apres ce que j'ai compris vous en aimez des possets J'adoooooooooooreee celui-là! Je crois que j'adore sentir la bouffe en fait enfin les trucs sucrés soyons bien d'accord ! J'aime beaucoup cette petite gauffrettes praliné ... Mmmmmiammmmmm !! | |
|